Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera

YBhg Tan Sri Datu/Datuk/Dato'/Datu/Prof/Prof Madya/Dr/Tuan/Puan yang dihormati,

Sukacita dimaklumkan  PKMA sedang mengadakan Pameran Kemerdekaan bertempat di Aras Mezzanine PKMA mulai 28 Ogos sehingga 18 September 2015. Antara aktiviti yang dijalankan ialah pameran buku-buku , artikel , tokoh-tokoh  dan tayangan bahan media (filem & muzik) mengenai kemerdekaan.   Bulan Ogos dan September merupakan bulan bersejarah buat negara kita yang tercinta. Ogos adalah sinonim dengan bulan kemerdekaan, manakala 16 September 1963 pula menempa sejarah dalam penubuhan Malaysia. Pada pada tahun  2015 ini kita menyambut hari kemerdekaan negara ke-58 dan hari Malaysia yang ke-52. Sabah dan Sarawak merdeka pada hari penubuhan Malaysia.

Tuan/puan dijemput untuk meluangkan masa untuk melawat tapak pameran ini, yang dibuka setiap hari, bermula 28 Ogos hingga 18 Sept 2015.

Sekian, terimakasih.

 _________________________________________________________________________________








_________________________________________________________________________________





Greetings

Ladies and gentlemen

You are cordially invited to visit the mezzanine floor at CAIS, which now holds a special exhibition on Malaysia's Independence.  There are many interesting activities lined up, including a book exhibition, media shows (music and films) and articles about icons of Malaysia's Independence.

The exhibition is open to all,  28 August through 18 September 2015.

Thank you.

Comments

Popular posts from this blog

Demonstrasi menggunakan Automated External Defibrillator(AED) di CAIS

Online Database Training : CEIC

Bengkel Perlombongan Data Bibliografik Memberi Manfaat Kepada Pustakawan & Pembantu Pustakawan Di CAIS, UNIMAS